Strony

piątek, 5 września 2014

MLM - sposób na zarabianie 2

W poprzednim poście zadałem pytanie czy na MLM'ach można zarobić ?
Otóż na własne oczy zobaczyłem że można. Jestem partnerem w jednej firmie od tygodnia. Osoba która w strukturze jest powyżej mnie aktywnie działając przez miesiąc wypracowała taką sprzedaż, że zapracowała na pierwszą nagrodę i dodatkowe zniżki na produkty.
Zawsze można powiedzieć że się nie da, że to nie możliwe. Tak jeśli produkt jest bardzo słaby to jest to mało realne ale nie jest niemożliwe.
Polecam rozejrzeć się po rynku MLMach, bo w Polsce to rynek rozwijający się i można tu jeszcze dużo zarobić. Oczywiście że rynek sprzedaży bezpośredniej kosmetyków jest zdominowany przez Avon i Oriflame, w tych 2 MLMach już ciężko się popisać.

Dlaczego zgodziłem się na podpisanie umowy partnerskiej ?

Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta chciałem kupić produkt bez marży partnera. Przeanalizowałem regulaminy i umowy, wszystko jest zgodnie z założeniami o których pisałem w poprzednim moim artykule. Bardzo ważnym założeniem tej struktury jest to że za darmo pomagają ci budować swoją strukturę ludzie którzy są nad Tobą.
Nie jest tak ze dostajesz kilkadziesiąt stron różnych dziwnych materiałów do studiowania i albo sobie poradzisz albo nie. Tutaj dostajesz czas swoich przełożonych bo przecież oni również mają zyski z Twojej struktury.
Kolejna rzecz to z góry jest znany koszt produktu. Rok temu poszedłem na darmowe konsultacje to dietetyka, ale musiałem kupić jakieś suplementy diety. Raz na tydzień wydawałem 120 zł-140 zł w skali 9 tygodni to wychodziło 1000 zł.
Rynek ta tego typu produkty rośnie i nie jest przesycony jak kosmetykami

Jaki jest produkt ?

Produkt to inwestycja w swoją przyszłość w swoje zdrowie. Wymaga trochę zaangażowania i własnego samo zaparcia aby efekt działania produktu był widoczny.
Tak naprawdę to kilka osobnych produktów zebranych w paczkę z napisaną do tego instrukcją jak z tego korzystać.

Dlaczego warto zainwestować w swoje zdrowie ??

Odpowiedź na to pytanie świetnie obrazuje filmik na tym profilu FB
https://www.facebook.com/video.php?v=684826048267595

Podsumowując
1. Dobry produkt w rozsądnej cenie
2. Duża pomoc od osób z strukturze
3. Nikt nikogo do niczego nie zmusza
4. Sam korzystam z tego produktu i polecam go najbliższym

Na pewno będę pisał jak rozwijam moją strukturę i co z tego mam, jakie korzyści pośrednie i bezpośrednie.

Goraco polecam filmik z TVN24 Biznes na temat co należy zacząć robić aby mieć emeryturę.
http://tvn24bis.pl/informacje,187/zadbaj-o-emeryture-blajer-mowi-ile-i-jak-oszczedzac,459418.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz